Reklamace a vrácení zboží
Velmi nás mrzí, pokud se zbožím nejste spokojeni.
Protože je pro nás Vaše spokojenost důležitá, naleznete zde jednoduchý návod jak zboží vrátit, případně reklamovat. V obou případech budeme rádi, když nám popíšete důvody, které Vás k tomuto kroku vedly. Můžeme tak naše služby a produkty dále vylepšovat.
Vrácení zboží
Pokud se Vám zboží nelíbí, můžete nám ho bez dalšího vysvětlování do 14 dnů vrátit. My zařídíme a zaplatíme dopravu. Abychom Vám celý proces usnadnily, detailně jsme Vám ho zde popsali.
1.
Napište nám na info@drevopuzzle.cz
(Můžete přiložit také vyplněný Interaktivní formulář pro vrácení zboží)
2.
Zabalte zboží tak, aby se při přepravě nepoškodilo.
3.
My Vám zašleme kód pro zpětné odeslání zboží přes společnost Zásilkovna, který sdělíte při odeslání balíku.
Nic neplatíte, doprava zpět je ZDARMA.
4.
Zboží odnesete na jakoukoliv pobočku Zásilkovny.
Seznam poboček naleznete ZDE.
5.
Po přijetí zboží Vám zašleme platbu zpět na Váš účet.
Reklamace
Je zboží poškozené, chybí v něm nějaká část, nebo něco není dle Vašich představ? Zboží nám můžete zaslat na reklamaci, kterou my prověříme a pokusíme se vyřešit k Vaší spokojenosti. My zařídíme a zaplatíme dopravu. Abychom Vám celý proces usnadnili, detailně jsme Vám ho zde popsali.
1.
Napište nám na info@drevopuzzle.cz
(Můžete přiložit také Interaktivní formulář pro reklamaci)
2.
My Vás informujeme o dalším postupu vyřízení reklamace.
3.
V případě nutnosti zaslání zboží zpět Vám zašleme kód pro zpětné odeslání zboží přes společnost Zásilkovna, který sdělíte při odeslání balíku.
Nic neplatíte, doprava zpět je ZDARMA.
4.
Zboží odnesete na jakoukoliv pobočku Zásilkovny.
Seznam poboček naleznete ZDE.
5.
Po přijetí zboží bude Vaše reklamace posouzena a v nejkratším možném termínu vyřešena.
O způsobu vyřešení reklamace Vás budeme kontaktovat emailem.